مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 08:372022-02-20ورزشي

186 شهید ورزشکار الگوی پهلوانان و قهرمانان اردبیل هستند


رییس بسیج ورزشکاران استان اردبیل گفت: 186 شهید والامقام ورزشکار استان اردبیل الگویی شایسته برای قهرمانان، پهلوانان و مدال آوران استان اردبیل هستند.

- خبرنگار مهر ، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بسط و گسترش روحیه پهلوانی ورزشکاران در عرصه های مختلف از رویکردهای جدی بسیج ورزشکاران است که در قالب برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات ورزشی و برنامه های مناسبتی سعی داریم تا این حرکت ارزشی را به سرانجام برسانیم.

وی الگو قرار دادن پیشکسوتان را در رشته های مختلف برای نسل جوان و نوجوان ورزشکاران ضروری اعلام کرد و گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگر امروز به تقویت روحیه جوانمردی و ایثارگری در عرصه ورزش نیاز داریم که قطعاً ورزشکاران در کنار امر ورزش و تندرستی و سلامت خود در قالب گروه های جهادی فعالیت های مختلف عمرانی و خدماتی را نیز انجام می دهند.

رییس بسیج ورزشکاران استان اردبیل کمک مؤمنانه ورزشکاران را در سخت ترین روزهای کرونایی به نیازمندان و محرومان یادآور شد و تصریح کرد: قرار است کنگره 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل در سال آینده برگزار شود که ما با 186 شهید ورزشکار تلاش می کنیم تا پشتیبانی های لازم را از این کنگره و برنامه های جانبی آن انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

186 شهید ورزشکار الگوی پهلوانان و قهرمانان اردبیل هستند

186 شهید ورزشکار الگوی پهلوانان و قهرمانان اردبیل هستند