مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 08:322022-02-20سياسي

اراده دولت، ایجاد عدالت است


هنوز قضاوت درباره عملکرد دولت جدید زود است، اما انصافاً با شاخصه های مثبتی که دیدیدم به نظر می رسد، اراده ای برای ایجاد عدالت وجود دارد و قدم های خوبی هم برداشته شده است.

- ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: هنوز قضاوت درباره عملکرد دولت جدید زود است، اما انصافاً با شاخصه های مثبتی که دیدیدم به نظر می رسد، اراده ای برای ایجاد عدالت وجود دارد و قدم های خوبی هم برداشته شده است.

مهدی جویافر در گفت وگو با ایسنا درباره مفهوم عدالت و لزوم دستیابی به این مهم در تمام ابعاد زندگی مردم، اظهار کرد: اصل مفهوم عدالت با وقوع انقلاب اسلامی آغاز شد و در این زمینه حرکت هایی صورت گرفت و در ابتدای انقلاب با حرکت عدالت محور امام راحل، فاصله طبقاتی که قبل از انقلاب میان زندگی خانواده سلطنتی و مردم وجود داشت تا حد زیادی کاهش یافت و تعریف فقری که قبل از انقلاب داشتیم، بعد از انقلاب به این شکل نداشتیم.

وی افزود: البته هنوز مفهوم عدالت در کشور با ایده آل های مورد نظر فاصله زیادی دارد.

معتقدم مفهوم عدالت و رسیدن به چنین آرمانی در ابتدای انقلاب خوب پیش رفت و مسیر خود را پیدا کرد و حرکت کلی به طور نسبی بد نبود.

مشکل از آنجا پیش آمد که به مرور زمان تفکری حاکم شد که به نام تفکر توسعه نام داشت که منشأ آن دولت سازندگی و حزب منسوب به آن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده دولت، ایجاد عدالت است

اراده دولت، ایجاد عدالت است