مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 08:222022-02-20ورزشي

قارداشی: افت پینگ پنگ بازان در رنکینگ جهانی دغدغه اصلی نیست!


رییس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به حجم بالای اعزام این رشته طی ماه های اخیر گفت: جابجایی بازیکنان در رنکینگ جهانی دغدغه نیست اگرچه اطمینان داریم تا یک ماه آینده شاهد صعودشان خواهیم بود.

- در رابطه با اعزام های فدراسیون تنیس روی میز و برخی انتقادات مطرح شده در این زمینه گفت: طبیعی است که در حد توان مالی فدراسیون و بر اساس تقویم جهانی و داخلی، حضور در میادین بین المللی را در برنامه بازیکنان مختلف قرار می دهیم اما آنچه مسلم است تمرکز ما برای صرف بودجه و مصوب کردن اعزام صرفا معطوف به تیم ملی بزرگسالان و بازیکنان این تیم نیست.

وی تصریح کرد: اعزام های فدراسیون های تنیس روی میز از رده سنی نونهالان تا بزرگسالان آنهم در هر دو بخش دختران و پسران تمام رده های سنی را شامل می شود.

تا آنجا که شرایط اجازه دهد و بر اساس اولویت بندی و اهمیت مسابقات، برای تیم ها و بازیکنان مختلف اعزام هایی را در تقویم قرار می دهیم کمااینکه به خاطر حضور در مسابقات عمان، قطر، سنگاپور و عراق اسفندماه شلوغی خواهیم داشت.

این اعزام ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در هر دو بخش آنها انجام می شود.

رییس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: درست است که برنامه و شرایط تیم ملی بزرگسالان در ورزش قهرمانی کاملا تعیین کننده است و عملکرد و نتیجه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قارداشی: افت پینگ پنگ بازان در رنکینگ جهانی دغدغه اصلی نیست!

قارداشی: افت پینگ پنگ بازان در رنکینگ جهانی دغدغه اصلی نیست!