مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 01:022022-02-19اقتصادي

بهره برداری صنایع از نانوکاتالیست های ایرانی در صنایع فولاد و پتروشیمی ها


یکی از شرکت های دانش بنیان با تولید و بومی سازی نانوکاتالیست های مورد نیاز صنایع توانست بیشتر نیازهای صنایع فولادی، پتروشیمی و پالایشگاهی را مرتفع کند، - یکی از شرکت های دانش بنیان با تولید و بومی سازی نانوکاتالیست های مورد نیاز صنایع توانست بیشتر نیازهای صنایع فولادی، پتروشیمی و پالایشگاهی را مرتفع کند، به گونه ای که این کاتالیست ها در فرآیندهای صنایع جایگزین کاتالیست های وارداتی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های دانش بنیان در حوزه کاتالیست های مورد نیاز صنایع فولاد، پتروشیمی و پالایش به عنوان محصول استراتژیک و قلب واحدهای تولیدی این مجتمع ها فعالیت می کند، به گونه ای که این شرکت تنها تولیدکننده کاتالیست در ایران است که کلیه کاتالیست ها و جاذب های مورد استفاده در زنجیره تولید آهن اسفنجی را بر اساس مشخصات فنی مورد نیاز محصول به صورت مستقل تهیه و تولید می کند.

این نوع کاتالیست ها در صنایعی چون فولاد خراسان، فولاد صنعت قائنات، فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان مورد استفاه قرار گرفته است.

در کنار کاتالیست های ریفرمینگ واحدهای احیای مستقیم، این شرکت قادر به تولید جاذب های سولفورزدایی مورد استفاده در این واحد است که با توجه به سولفور بالای موجود در گندله های مصرفی این واحدها، این جاذب ها دارای مصرف بسیار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری صنایع از نانوکاتالیست های ایرانی در صنایع فولاد و پتروشیمی ها

بهره برداری صنایع از نانوکاتالیست های ایرانی در صنایع فولاد و پتروشیمی ها