مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 00:472022-02-19سياسي

اهداف پیدا و پنهان دور جدید دروغ سازی ها در حین مذاکرات


خبر سازیهای پی در پی اخیر در مورد سپاه و دبیر شورای عالی امنیت ملی در چارچوب مذاکرات وین کاملاً قابل فهم و حتی پیش بینی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس سیدمصطفی خوش چشم کارشناس مسائل بین الملل در یادداشتی تحت عنوان اهداف پیدا و پنهان دور جدید دروغ سازی ها در حین مذاکرات نوشت: خبر سازیهای پی در پی اخیر در مورد سپاه و دبیر شورای عالی امنیت ملی در چارچوب مذاکرات وین کاملاً قابل فهم و حتی پیش بینی بود.

این نهادها و افراد، عناصر تشکیل دهنده و پشتیبان مولفه های قدرت کشور بوده و ضربه زدن به اعتبار آن ها در راستای تضعیف قدرت کشور انجام می شود.

شورای عالی امنیت ملی، مرجع مسئول پرونده مذاکرات وین بمنظور رفع تحریمها بوده و تضعیف این نهاد در چارچوب سناریوهای عملیات روانی رخ میدهد که با هدفگذاری تضعیف دیپلماسی مقاومت و تیم مذاکراتی جمهوری اسلامی ایران در وین صورت میپذیرد.

از پیش هم مشخص بود که با رسیدن به اوج تقابل و چالش مذاکراتی و در حالیکه دو طرف مذاکره کننده ایرانی و غرب به رهبری آمریکا پس از تکمیل فرآیند مذاکرات فنی، حال به مرحله ی تصمیم سیاسی رسیده اند، یعنی به نقطه ای که باید بده-بستان ها و مصالحه و عقب نشینی صورت پذیرد، قطعاً طرف آمریکایی بسادگی عقب نشینی نکرده و با بهره گیری از همه ظرفیتهای خود سعی خواهد کرد تا ایران را مجبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف پیدا و پنهان دور جدید دروغ سازی ها در حین مذاکرات

اهداف پیدا و پنهان دور جدید دروغ سازی ها در حین مذاکرات