مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 00:322022-02-19سياسي

رضایتمندی مردم از برپایی میز خدمت در مصلی المهدی بیرجند


رییس ستاد نماز جمعه شهرستان بیرجند گفت: مردم از برپایی میز خدمت با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در مصلی المهدی رضایتمند هستند.

- ، محمدعلی توکلی شامگاه شنبه در شورای اداری استان با تاکید بر اینکه باید مصلی المهدی به قطب فرهنگی شرق کشور تبدیل شود، اظهار کرد: مردم از برپایی میز خدمت در مصلی المهدی بیرجند اعلام رضایت کردند.

به گفته وی همان طوری که برای انجام کارهای فرهنگی نیاز به همت بلند مردم و مسئولان است در انجام کارهای عمرانی مصلی المهدی نیز به این کمک ها نیاز داریم.

وی با بیان اینکه ظرفیت 100 غرفه نمایشگاهی دائمی در محل مصلی المهدی (عج) بیرجند وجود دارد، ادامه داد: از فضای مصلی برای برگزاری نمایشگاه و فروش صنایع دستی و محصولات کشاورزی می توان استفاده کرد.

وی بیان داشت: ستاد نماز جمعه به تنهایی نمی تواند همه برنامه های مورد نظر را عملیاتی کند و امروز زمینه لازم برای مشارکت مردم در فعالیت های مختلف مصلی المهدی فراهم شده است.

رییس ستاد نماز جمعه شهرستان بیرجند با تاکید بر اینکه خدمت به مردم زمان و مکان نمی شناسد، گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی استان برای تکمیل بحث های عمرانی مصلی المهدی (عج) مرکز استان و پایگاه نماز جمعه همکاری و همفکری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایتمندی مردم از برپایی میز خدمت در مصلی المهدی بیرجند

رضایتمندی مردم از برپایی میز خدمت در مصلی المهدی بیرجند