مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 00:122022-02-19اقتصادي

مقاومت برخی مدیران برای فروش املاک مازاد/‏شناسایی 100ملک در استان


مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی بابیان اینکه 100 ملک مازاد دستگاه های اجرایی در استان شناسایی شده است، گفت:برای 62 ملک مجوز فروش صادر شده اما برخی مدیران برای فروش مقاومت می کنند.

- ، عیسی جعفری شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: 13 ملک مازاد دستگاه های اجرایی فروخته شده اند و از محل فروش آنها 13 میلیارد تومان به حساب خزانه واریز شده است که سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف است 100 درصد قیمت املاک فروخته شده را برای خود آن دستگاه تخصیص دهد.

وی با بیان اینکه هر ملکی که در سامانه مورد نظر ثبت شده باشد در صورت مازاد بودن قابل فروش است، گفت: در خراسان جنوبی بیش از 200 ملک در سامانه مد نظر ثبت شده اند که مازاد نمی باشند.

جعفری با بیان اینکه املاک مازاد برای فروش باید دارای سند تک برگی باشند، ادامه داد: بعضی از املاک مازاد دستگاه ها قبل از فروش مشکلی نداشتند اما بعد از فروش معارض پیدا کردند و نیاز به تغییر کاربری یکی از مشکلات موجود در این باره است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وجود املاک بدون سند دغدغه مدیران دستگاه ها است، بیان داشت: به ما اختیار داده شده است که اگر مدیران دستگاه های اجرایی برای فروش املاک مازاد خود اقدامی انجام ندهند ما می توانیم در این باره اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت برخی مدیران برای فروش املاک مازاد/‏شناسایی 100ملک در استان

مقاومت برخی مدیران برای فروش املاک مازاد/‏شناسایی 100ملک در استان