مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 23:172022-02-19ورزشي

بررسی واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس در دیدار سجادی و خیاطیان


بررسی واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس در دیدار وزیر ورزش و رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، در دیدار محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با وزیر ورزش و جوانان، راهکارهای نقش آفرینی فعالانه این مرکز در پیشبرد و تحقق برنامه های دولت مردمی در حوزه ورزش و جوانان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار محمدصادق خیاطیان با اشاره به حیطه وظایف و کارکردهای مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، به مرور زمینه های همکاری این مرکز با وزارت ورزش و جوانان پرداخت و برای نقش آفرینی فعالانه و ثمربخش مرکز در حوزه مطالعاتی و پژوهشی برای تحقق برنامه های دولت مردمی در حوزه ورزش و جوانان اعلام آمادگی کرد.

همچنین در این دیدار طرفین در خصوص ضرورت ترویج گفتمان عدالت و جمهوریت و راهکارهای تحقق آن در حوزه ورزش و جوانان به گفتگو پرداختنند.

واگذاری سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس به مردم و راهکارهای توسعه استفاده عمومی از اماکن ورزشی از جمله مواردی بود که در این دیدار در خصوص آن بحث و بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس در دیدار سجادی و خیاطیان

بررسی واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس در دیدار سجادی و خیاطیان