مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 22:522022-02-19فرهنگي

تئاتر، هنری تا ابد زنده


زنده بودن و خلق لحظه به لحظه تئاتر، این هنر را در بین همه رشته ها ممتاز کرده است.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: زنده بودن و خلق لحظه به لحظه تئاتر، این هنر را در بین همه رشته ها ممتاز کرده است.

امین مرادی در آیین اختتامیه سومین جشنواره استانی تئاترماه_وتار که امروز (30 بهمن ماه) در پردیس سینما آزادی بیجار برگزار شد اعلام کرد: آنچه که هنر نمایش را دربین همه رشته های هنری ممتاز و متمایز می کند و باعث می شود که کارشناسان، تحلیلگران اجتماعی و فرهنگی آن را به عنوان پدیده ای برای تحلیل و قضاوت های اجتماعی و فرهنگی در یک جامعه قلمداد کنند، زنده بودن و خلق لحظه به لحظه ی نمایش است.

وی هنرمند، مخاطب و محتوای تئاتر را به مانند سه ضلع تئاتر دانست و افزود: هر سه ضلع مثلث به هم وابسته اند و اگر یک ظلع مثلث نباشد تئاتر اتفاق نمی افتد؛ تئاترتنها هنری است که با وجود مخاطب معنا پیدا می کند.

مرادی با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند هر اندیشه در قالب هنر نگنجد ماندنی نیست گفت: به اعتقاد من تئاتر انسان مدار و محتوا محور است؛ بنابراین با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هنر نمایش و جایگاه بی بدیل این هنر باید در راستای انتقال تفکر و محتوا از این رسانه تاثیرگذار استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر، هنری تا ابد زنده

تئاتر، هنری تا ابد زنده