مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 22:172022-02-19سياسي

رشد و توسعه کشور به لحاظ علمی معطوف به ارتقای شاخص های آموزشی است


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رشد و توسعه کشور به لحاظ علمی معطوف به ارتقای شاخص های آموزشی کشور است.

- ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رشد و توسعه کشور به لحاظ علمی معطوف به ارتقای شاخص های آموزشی کشور است.

سردار مرتضی کشکولی در آیین افتتاح دو مدرسه 3 کلاسه در روستاهای سرگل نمک و خمسیانه در منطقه بیرانوند که با حضور مدیرکل و معاونین نوسازی مدارس لرستان و مهندس تاتلاری به نمایندگی از آقای پایداری مدیر و بنیانگذار صنایع غذایی میهن، شیرزاده نماینده سازمان نوسازی مدارس کشور و حجت الاسلام و المسلمین بیرانوند امام جمعه بخش بیرانشهربرگزار شد، با مقایسه ارتقای جایگاه علمی کشور در جهان نسبت به دوران ستم شاهی، تصریح کرد : رشد و توسعه کنونی کشور و جایگاه ویژه ایران از لحاظ علمی در دنیا معطوف به ارتقای شاخص های آموزشی کشور است.

وی اضافه کرد: این درحالیست که امروزه شاهد هستیم که در دورافتاده ترین مناطق کشور نیز جوانانی هستند که بالاترین مدارج علمی را کسب کرده اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به بحران بیکاری در استان، گفت: کسب دانش نباید موجب این طرز فکر در جامعه شود که تنها کار دولتی و اداری مناسب افراد باسواد است بلکه بالعکس، اگر نیروی با دانش و بانگیزه در فرآیندهای تولیدی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد و توسعه کشور به لحاظ علمی معطوف به ارتقای شاخص های آموزشی است

رشد و توسعه کشور به لحاظ علمی معطوف به ارتقای شاخص های آموزشی است