مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 22:072022-02-19بين الملل

ناتو دفتر خود را در پایتخت اوکراین بست


به گزرارش خبرگزاری «ای آی ان» یک مقام ناتو اعلام کرده که دفتر این ائتلاف در شهر «کی یف» پایتخت اوکراین موقتا بسته شده و کارکنان ناتو به شهرهای «لویو» در اوکراین و «بروکسل» در بلژیک اعزام می شوند اما ماموریت ناتو در اوکراین کماکان ادامه دارد.

- به گزرارش خبرگزاری ای آی ان یک مقام ناتو اعلام کرده که دفتر این ائتلاف در شهر کی یف پایتخت اوکراین موقتا بسته شده و کارکنان ناتو به شهرهای لویو در اوکراین و بروکسل در بلژیک اعزام می شوند اما ماموریت ناتو در اوکراین کماکان ادامه دارد.

یک مقام ناتو اعلام کرده که دفتر این ائتلاف در شهر کی یف پایتخت اوکراین موقتا بسته شده و کارکنان آن به شهرهای لویو در اوکراین و بروکسل در بلژیک اعزام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، منابع خبری شنبه شب به وقت تهران از بسته شدن دفتر ناتو در پایتخت اوکراین با ادعای تامین امنیت کارمندان با طرح حمله احتمالی روسیه به اوکراین خبر دادند.

به گزرارش خبرگزاری ای آی ان یک مقام ناتو اعلام کرده که دفتر این ائتلاف در شهر کی یف پایتخت اوکراین موقتا بسته شده و کارکنان ناتو به شهرهای لویو در اوکراین و بروکسل در بلژیک اعزام می شوند اما ماموریت ناتو در اوکراین کماکان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناتو دفتر خود را در پایتخت اوکراین بست

ناتو دفتر خود را در پایتخت اوکراین بست