مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 22:022022-02-19اقتصادي

تداوم فعالیت کارگران شرکت موتوژن


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از حساسیت رسانه ها در پیگیری مسائل معیشتی و صنفی کارگران ، از تداوم فعالیت کارگران طرف قرارداد با پیمانکار شرکت موتوژن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان اظهار کرد: درخواست های صنفی کارگران در حیطه اختیارات قانونی از طریق مسئولان شرکت موتوژن و اداره کل کار، رفاه وامور اجتماعی استان تا حل کامل مساله پیگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه اخراجی برای کارگران درنظرگرفته نشده ، افزود: با توجه به اتمام مدت قرارداد کارگران در آخربهمن ماه و عدم امکان همکاری پیمانکار با کارگران، تمام کارگران طرف قرارداد در همین مجموعه با پیمانکار جدید و شرایط بهتر به کارخود ادامه خواهند داد.

رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی ادامه داد: قدردان حساسیت رسانه ها در پیگیری مسائل صنفی و معیشتی کارگران هستیم و با تمهیدات پیش بینی شده مسئولان، کارگران و خانواده های معزز آنان، هیچگونه نگرانی نداشته باشند و کارگران مجددا در محل کار خود حاضر خواهند شد و هیچ مانعی برای حضورشان وجود ندارد.

وی از پیگیری جدی مسائل صنفی کارگران از طریق قانون خبر داد و تصریح کرد : شرکت موتوژن به عنوان یک شرکت پرافتخاروریشه دار همواره موجب افتخار آذربایجان بوده و این جایگاه مرهون زحمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فعالیت کارگران شرکت موتوژن

تداوم فعالیت کارگران شرکت موتوژن