مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 19:422022-02-19سياسي

پیگیری فارس نتیجه داد؛ تخصیص اعتبار برای احداث راه دسترسی دهستان «ماهرو»


روزهای گذشته فیلمی با عنوان حمل بیمار با برانکارد چوبی توسط تعدادی از اهالی روستای کدیور از توابع دهستان محروم «ماهرو» بخش زز و ماهرو الیگودرز منتشر شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، روزهای گذشته فیلمی با محتوای حمل بیمار با برانکارد چوبی توسط تعدادی از اهالی روستای کدیور از توابع دهستان محروم ماهرو بخش زز و ماهرو الیگودرز منتشر شد.

خبرنگار فارس نیز بر اساس رسالت این خبرگزاری، با انتشار گزارشی با عنوان انتقال بیمار با برانکارد چوبی در دهستان محروم ماهرو از مسوولان ذی ربط پیگیر ماجرا شد و که در نهایت به گفته محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی مقرر شده که پس از نهایی شدن مصوبه سفر ریاست جمهوری اعتبار خوبی برای احداث و بازسازی راه های روستایی این شهرستان منظور شود.

پیگیری های فارس پس از انتشار گزارش همچنان ادامه داشت تا اینکه امروز مسوولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خبر از تخصیص اعتبار برای احداث راه دسترسی در محور کدیور دادند.

در همین راستا مصطفی ملکی، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان به فارس گفت: روستای کدیور در کیلومتر 22 محور موس گله یار از توابع بخش زز و ماهرو و دهستان مرگسر قرار دارد که از محرومترین نقاط لرستان بوده و نیازمند توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری فارس نتیجه داد؛ تخصیص اعتبار برای احداث راه دسترسی دهستان «ماهرو»

پیگیری فارس نتیجه داد؛ تخصیص اعتبار برای احداث راه دسترسی دهستان «ماهرو»