مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 19:322022-02-19سياسي

5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح هادی روستاهای کشور مصوب شد


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از محل اعتبارات تلفیق پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای تداوم اجرای طرح هادی روستاهای کشور مصوب شده است.

- ، اکبر نیکزاد عصر شنبه در حاشیه بازدید از روستاهای شهرستان های فومن در گفتگو با خبرنگاران با اشاره اهمیت اجرا و بازنگری طرح هادی که نقش مهمی در ماندگاری روستاییان در روستا دارد، گفت: برای اجرای طرح هادی مسئولان دولتی و مجلس شورای اسلامی نظر مساعدی دارند.

وی با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای کشور مصوب شده است، افزود: با کمک همه دستگاه ها و اعتبارات استانی طرح هادی به شکل مطلوبی ساماندهی می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: در استان گیلان بخصوص شهرستان های فومن و شفت که جمعیت در حال افزایش است بازنگری طرح هادی باید مورد نظر قرار داده شود.

وی با تأکید بر لزوم حفظ شالیزارها و باغات کشاورزی از سرمایه های ملی، تصریح کرد: باید بر اساس ضوابط و مقررات ضمن بازنگری طرح هادی حفظ شالیزارها و باغات مورد توجه قرار گیرد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: برای حل مشکل مسکن جوانان در بعضی از روستاها با توجه موانع موجود راهکاری جز ساخت واحدهای مسکونی دو طبقه وجود ندارد که برای تحقق این مهم دو وام 200 میلیون تومانی با باز پرداخت 20 ساله برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح هادی روستاهای کشور مصوب شد

5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح هادی روستاهای کشور مصوب شد