مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-19اجتماعي

حرکت راهیان نور اردبیل از 15 اسفند آغاز می شود


جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حرکت راهیان نور به سمت مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور از 15 اسفندماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشده اند، برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: این اعزام ها از 15 اسفندماه آغاز می شود و تا 12 فروردین سال آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برای گروه سنی دانش آموزی از تاریخ 7 تا 12 اسفندماه برگزاری کاروان راهیان نور به شکل مجازی و در شبکه شاد خواهد بود تا دانش آموزان پایه نهم و یازدهم بتوانند با مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین آموزش های رزمی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

عبدی افزود: اعزام دانشجویان نیز به صورت حضوری در کنار گروه های محله ای از نیمه اسفندماه شروع خواهد شد تا به مدت 5 روز اردوی راهیان نور برای علاقه مندان اجرایی و عملیاتی شود.

وی محل استقرار کاروان استان اردبیل را اردوگاه حبیب اللهی در جاده خرمشهر توصیف کرد و ادامه داد: تلاش بر این است تا مرمت این اردوگاه به سرانجام رسیده و شرکت کنندگان در فضای مناسب از این فعالیت معنوی بهره ببرند.

عبدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما امروز نیازمند نشر و ترویج اندیشه پاک شهدا و احیای آرمان های برجسته آنها هستیم که در قالب این کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت راهیان نور اردبیل از 15 اسفند آغاز می شود

حرکت راهیان نور اردبیل از 15 اسفند آغاز می شود