مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 19:022022-02-19حوادث

کشف قتل و دستگیری قاتل در همدان


رییس پلیس آگاهی استان همدان از کشف قتل عمد یک زن و دستگیری قاتل در کمتر از 48 ساعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی اسدبیگی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی، یک فقره فوت مشکوک خانمی حدوداً 40 ساله در همدان در اسرع وقت توسط مأموران پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان و کارآگاهان در منزل فرد متوفی حاضر شدند و مشاهده کردند که وی از ناحیه پاها، دست ها، صورت و گردن دارای آثار ضرب و شتم و کبودی می باشد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان در ادامه تشریح کرد: جسد جهت تعیین علت تامه مرگ به پزشکی قانونی همدان منتقل که طبق جوابیه پزشکی قانونی علت تامه مرگ، فشار بر عناصر حیاتی گردن (خفگی) اعلام شد که با توجه حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی در کمتر از 48 ساعت موفق به شناسایی قاتل که برادر مرحومه بود، شدند.

سرهنگ علی اسدبیگی خاطرنشان کرد: در ادامه این روند، در اقدامی غافلگیرانه نامبرده دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد و در تحقیقات اولیه وی منکر هرگونه درگیری با خواهرش بود که پس از مواجه شدن با اسناد و مدارک موجود، لب به اعتراف گشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف قتل و دستگیری قاتل در همدان

کشف قتل و دستگیری قاتل در همدان