مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 17:572022-02-19ورزشي

1200 زمین تنیس در کشور شناسایی شده است/ساماندهی 6300 تنیس باز


در سطح کشور یک هزار و 200 زمین تنیس شناسایی شده تا مورد استفاده قرار گیرد.

- خبرنگار مهر ، داود عزیزی عصر شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان اردبیل اظهار کرد: با همراهی و مشارکت اعضای مجمع انتخابات خوبی را در استان اردبیل شاهد بودیم تا با رأی اکثریت مجمع عباس بداخشان به عنوان رییس جدید این هیئت انتخاب و فعالیت خود را با هدف گذاری 4 ساله آغاز کند.

وی استان اردبیل را دارای ظرفیت ممتاز در رشته تنیس و برگزاری مسابقات منطقه ای و حتی بین المللی اعلام کرد و گفت: با توجه به همسایگی استان اردبیل با کشور آذربایجان به راحتی می توان با احداث کمپ تنیس در این استان زمینه برگزاری مسابقات بین المللی را با حضور کشورهای همسایه فراهم کرد.

رییس فدراسیون تنیس تعداد ورزشکاران سازمان یافته تنیس را 6 هزار و 300 ورزشکار اعلام کرد و افزود: در استان اردبیل 22 ورزشکار سازمان یافته تنیس داریم که قرار شد با حمایت و تلاش رییس جدید این هیئت، این تعداد 3 برابر افزایش پیدا کند.

عزیزی از برگزاری مسابقه یک هزار امتیازی در شیراز برای ورزشکاران رشته تنیس خبر داد و تصریح کرد: در صورت فروکش کردن بیماری کرونا این مسابقه در سال آینده برگزار خواهد شد تا تنیس بازان کشور در این رقابت ها حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 زمین تنیس در کشور شناسایی شده است/ساماندهی 6300 تنیس باز

1200 زمین تنیس در کشور شناسایی شده است/ساماندهی 6300 تنیس باز