مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 17:122022-02-19اقتصادي

نیکزاد: پرداخت تسهیلات 200میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اکبر نیکزاد عصر امروز در حاشیه بازدید از برخی روستاهای شهرستان شفت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنیاد مسکن از هیچ تلاشی برای ایجاد مسکن در کشور دریغ نمی کند، اظهار کرد:یکی از اهداف طرح هادی رفع مشکل مسکن جوانان به ویژه در روستاها بوده و بنیاد مسکن از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نمی کند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به حفظ کاربری کشاورزی در اراضی روستایی گفت: حفظ اراضی کشاورزی و باغی همواره مورد تأکید مسوولان بوده و در این خصوص هماهنگی های خوبی نیز برای بازنگری طرح های روستاها ایجاد شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برطرف شدن موانع پرداخت تسهیلات ساخت مسکن روستایی در کشور خبر داد و افزود: در جلسه شورای عالی مسکن 200 میلیون تومان تسهیلات برای ساخت مسکن روستایی با باز پرداخت 20 ساله و به صورت سفته زنجیره ای سه نفره مصوب شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

نیکزاد با بیان اینکه سود تسهیلات اعطا شده پنج درصد است، تصریح کرد: این تسهیلات با سود پنج درصد با اقساط حدود یک میلیون و 400 هزار تومان بوده و ناهماهنگی های میان میان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی برداشته شده است زیرا تاکید رییس جمهور پرداخت این تسهیلات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: پرداخت تسهیلات 200میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی

نیکزاد: پرداخت تسهیلات 200میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی