مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 17:122022-02-19سياسي

برپایی جشنواره از روز آب تا نوروز آب در دانشگاه تهران


سومین دوره جشنواره از روز آب تا نوروز آب از 13 اسفند ماه 1400 تا دوم فروردین ماه 1401 یعنی در بازه زمانی بین روز ملی آب تا روز جهانی آب، توسط کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران برگزار می شود.

- برپایی جشنواره "از روز آب تا نوروز آب" در دانشگاه تهران سومین دوره جشنواره "از روز آب تا نوروز آب" از 13 اسفند ماه 1400 تا دوم فروردین ماه 1401 یعنی در بازه زمانی بین روز ملی آب تا روز جهانی آب، توسط کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین صراف زاده، رییس کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط بحرانی کشور در حوزه آب و محیط زیست و لزوم اهتمام جدی و همگانی به این موضوع، سلسله برنامه های علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری با مضامین آب و محیط زیست و در قالب سومین جشنواره از روز آب تا نوروز آب اجرا می شود.

وی در تشریح جزییات رویدادهای این جشنواره گفت: آیین افتتاحیه این جشنواره در روز 13 اسفند ماه و مصادف با روز ملی آب در کوهرنگ و در قالب همایش کوهرنگ مادر آب در شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری جشن دانشکده ها به عنوان دیگر برنامه روز افتتاحیه این جشنواره در سطح دانشگاه تهران یاد کرد که در آن پادکست ویژه جشنواره آب پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشنواره از روز آب تا نوروز آب در دانشگاه تهران

برپایی جشنواره از روز آب تا نوروز آب در دانشگاه تهران