مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-19اقتصادي

ضرورت بهینه سازی مصرف سوخت و ذخیره سازی انرژی


دبیر دومین همایش اقتصاد مقاومتی گفت: شاه کلید حل مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی است و در این میان بحث ذخیره سازی انرژی و بهینه سازی مصرف سوخت، ضرورتی برای کشور است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عباسی لرکی، در حاشیه دومین همایش روز ملی اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این همایش که همزمان با سالروز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی برگزار شده، NGO های مردم نهادی دور هم جمع شده ایم تا با حضور سازندگان و تولیدکنندگان کشور، مجموعه قوانینی که وضع شده و اثرگذار در بخش تولید و کارآفرینی هستند را بررسی کنیم، اظهار کرد: قوانین بسیار خوبی در کشور داریم که در بخش اجرا با مشکلاتی مواجه هستند.

وی افزود: همچنین قوانین و آیین نامه ها و دستورالعمل هایی داریم که پیش پای تولید سنگ اندازی می کند و لازم است توسط مجلس انقلابی و دولت محترم، مورد بازنگری قرار گیرند.

عباسی با بیان اینکه شاه کلید حل مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: باید سیاست های 24 گانه اقتصاد مقاوتی را محور قرار دهیم تا بتوانیم رویکردها، قوانین و برنامه های اجرایی کشور را با محوریت سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی، به نفع تقویت تولید در کشور و رفع موانع و مانع زدایی از بخش تولید، هماهنگ و هم راستا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهینه سازی مصرف سوخت و ذخیره سازی انرژی

ضرورت بهینه سازی مصرف سوخت و ذخیره سازی انرژی