مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-19دانش

زنجیره ارزش شرکت های دانش بنیان فضایی در حال ایجاد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایجاد زنجیره ارزش برای ساخت ماهواره و پرتاب کننده و ایستگاه دریافت اطلاعات ماهواره برای شرکت های دانش بنیان از برنامه هایی است که به گفته دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری .

- ایجاد زنجیره ارزش برای ساخت ماهواره و پرتاب کننده و ایستگاه دریافت اطلاعات ماهواره برای شرکت های دانش بنیان از برنامه هایی است برای توسعه فناوری فضایی کشور دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایجاد زنجیره ارزش برای ساخت ماهواره و پرتاب کننده و ایستگاه دریافت اطلاعات ماهواره برای شرکت های دانش بنیان از برنامه هایی است که به گفته دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه فناوری فضایی کشور دنبال می شود.

منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری در خصوص فعالیت های صورت گرفته در این حوزه اظهار داشت: با توجه به حیطه کاری این ستاد که کمک به توسعه زیست بوم فناوری کشور و فعالیت شرکت های دانش بنیان در این زمینه است، برای دستیابی به این امر دو فعالیت در این خصوص از سوی ستاد برنامه ریزی شد که با کمک شرکت های دانش بنیان و خصوصی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره ارزش شرکت های دانش بنیان فضایی در حال ایجاد است

زنجیره ارزش شرکت های دانش بنیان فضایی در حال ایجاد است