مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-19سياسي

راه اندازی بازارچه مرزی در چالدران پیگیری می شود


نماینده مردم شهرهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی بر بر ضرورت رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

- علیپور امروز 30 بهمن ماه در سومین جلسه شورای اداری چالدران که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت:مدیران و مسئولان باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عمران و آبادانی منطقه تلاشهای لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه امروزه دولت و مجلس تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکل اقتصاد و معیشت مردم بکار گرفته است، افزود: امیدواریم با اجرای برنامه های بهتر در سال آینده ثبات اقتصادی در کشور انجام گیرد و از گرانی بی رویه جلو گیری شود.

علیپور با تقدیر از فرماندار چالدران در خصوص اقدام جهادی و شبانه روزی در جهت رفع مشکلات مردم منطقه در قالب حضور در روستاها و دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان بر تداوم این اقدامات تاکید کرد و گفت :با انجام اینگونه اقدامات شاهد رشد و توسعه چالدران خواهیم شد.

وی با اشاره به اولین سفر استاندار آذربایجان غربی به چالدران این سفر را مایه خیر و برکت دانست و گفت: مصوب شدن 76طرح در زمینه های مختلف از جمله دستاوردهای سفر در این شهرستان بود.

این نماینده خانه ملت همچنین از پیگیری موضوع راه اندازی بازارچه های مرزی در چالدران خبرداد و گفت :این موضوع هفته آینده در جلسه مشترک مقامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بازارچه مرزی در چالدران پیگیری می شود

راه اندازی بازارچه مرزی در چالدران پیگیری می شود