مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-19اقتصادي

بازنشستگی پیش از موعد 1326 نفر در مشاغل زیان آور اردبیل تأیید شد


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: طی یک سال گذشته درخواست بازنشستگی پیش از موعد هزار و 326 نفر در مشاغل سخت و زیان آور استان اردبیل تأیید شده است.

- ایسنا/اردبیل سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: طی یک سال گذشته درخواست بازنشستگی پیش از موعد هزار و 326 نفر در مشاغل سخت و زیان آور استان اردبیل تأیید شده است.

بهروز رحیم زاده 30 بهمن در جلسه بررسی پرونده های سخت و زیان آور گفت: طی سال جاری تعداد نزدیک به هزار و 500 درخواست جهت شناسایی مشاغل سخت و زیان آور در استان اردبیل ثبت و تشکیل پرونده شد که کمیته مربوطه پس از رسیدگی و انجام کارشناسی های لازم، ماهیت هزار و 326 عنوان شغلی مورد تقاضا را سخت و زیان آور تشخیص داد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خاطرنشان کرد: کارهای سخت و زیان آور، کارهایی است که در آن ها عوامل فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی و بیولوژیکی محیط کار، غیراستاندارد بوده و در اثر اشتغال کارگر تنشی به مراتب بالاتر از ظرفیت های طبیعی (جسمی و روانی) در وی ایجاد شود که نتیجه آن بیماری شغلی و عوارض ناشی از آن است.

رحیم زاده افزود: کمیته بدوی بررسی مشاغل سخت و زیان آور متشکل از نماینده اداره کار، تأمین اجتماعی، کارشناس بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان، نماینده کارگران و نماینده کارفرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشستگی پیش از موعد 1326 نفر در مشاغل زیان آور اردبیل تأیید شد

بازنشستگی پیش از موعد 1326 نفر در مشاغل زیان آور اردبیل تأیید شد