مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-19فرهنگي

هنرمندان کردستان در دوران کرونا هم چراغ تئاتر را روشن نگه داشتند


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: هنرمندان کردستان در دوران کرونا هم چراغ تئاتر را روشن نگه داشتند - به  گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، امین مرادی ظهر امروز در اختتامیه سومین جشنواره استانی ماه( وتار) با حضور هنرمندان کشوری و مسوولان و هنرمندان استانی در سالن شماره یک سینما آزادی بیجار با اشاره به هدف از برگزاری این جشنواره اظهار داشت: سومین جشنواره وتار برای کشف جذب و پرورش استعدادهای جوان و حمایت از آثار و تولیدات آنها و همچنین تبادل فکر و اندیشه هنرمندان جوان با استاتید پیشکسوت در حوزه نمایش استان بر اساس رسالت و اهداف حوزه هنری و تقویت بنیان های فرهنگی تیاتر استان برگزار شد.

وی افزود: آنچه هنر نمایش را در بین همه رسته های هنری ممتاز و متمایر می کند و حتی باعث می شود کارشناسان تحلیل گران اجتماعی و فرهنگی آن را به عنوان پدیده ای اجتماعی تحلیل و قضاوت کنند زنده بودن و خاص لحظه به لحظه نمایش است.

مرادی با بیان اینکه ما در نمایش برداشت و تدوین و… نداریم عنوان کرد: تئاتر یک مثلث سه ضلعی است که یک ضلعش هنرمند و ضلع دیگر مخاطب و ضلع دیگر موضوع و محتوای تئاتر است.

وی افزود: هر سه ضلع آن به هم وابسته هستند به طوری که نبود هر یک از این سه ضلع باعث می شود اثر هنری تئاتر  ایجاد و تولید نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان کردستان در دوران کرونا هم چراغ تئاتر را روشن نگه داشتند

هنرمندان کردستان در دوران کرونا هم چراغ تئاتر را روشن نگه داشتند