مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-19دانش

جشنواره «از روز آب تا نوروز آب» در دانشگاه تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین دوره جشنواره از روز آب تا نوروز آب از 13 اسفند ماه 1400 تا دوم فروردین ماه 1401 یعنی در بازه زمانی بین روز ملی آب تا روز جهانی آب، - جشنواره از روز آب تا نوروز آب در دانشگاه تهران برگزار می شود سومین دوره جشنواره از روز آب تا نوروز آب از 13 اسفند ماه 1400 تا دوم فروردین ماه 1401 توسط کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین دوره جشنواره از روز آب تا نوروز آب از 13 اسفند ماه 1400 تا دوم فروردین ماه 1401 یعنی در بازه زمانی بین روز ملی آب تا روز جهانی آب، توسط کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران برگزار می شود.

محمدحسین صراف زاده، رییس کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط بحرانی کشور در حوزه آب و محیط زیست و لزوم اهتمام جدی و همگانی به این موضوع، سلسله برنامه های علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری با مضامین آب و محیط زیست و در قالب سومین جشنواره از روز آب تا نوروز آب اجرا می شود.

وی در تشریح جزییات رویدادهای این جشنواره گفت: آیین افتتاحیه این جشنواره در روز 13 اسفند ماه و مصادف با روز ملی آب در کوهرنگ و در قالب همایش کوهرنگ مادر آب در شهرکرد برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «از روز آب تا نوروز آب» در دانشگاه تهران برگزار می شود

جشنواره «از روز آب تا نوروز آب» در دانشگاه تهران برگزار می شود