مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-19سياسي

فرمانده ای که 1500 شهید را پیدا کرد/ جیبی پر از دلار و تحمل 2 روز گرسنگی!


شهید علیرضا گل محمدی هر چقدر پول داشت خرج تعمیر خودروی پراید کرد و فقط به اندازه پول بنزین نگه داشت تا بتواند به خرمشهر برسد.

او وقتی به خرمشهر رسید، - خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: امروز نخستین سالروز شهادت شهید تفحص سردار علیرضا گل محمدی فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین در محور غرب کشور است.

شهیدی که بعد از شهادت برادرش داور در کربلای پنج، خیلی دوست داشت به قدمگاه شهدای شلمچه برود، اما چون هنوز شلمچه از مین پاکسازی نشده بود، این امکان وجود نداشت.

علیرضا گل محمدی در کنار شهید ابومهدی المهندس و سردار  سیدمحمد باقرزاده بالاخره دوره خدمت سربازی اش آغاز می شود و علیرضا با اصرار و التماس از مسؤولان لشکر 31 عاشورا می خواهد که نام او را جزو نیروهای تفحص این لشکر در جنوب ثبت کنند.

علیرضا پس از ورود به گروه تفحص موفق می شود زائر قدمگاه شهدای شلمچه به خصوص برادر شهیدش شود.

خدمت علیرضا در گروه تفحص به پایان دوره خدمت سربازی ختم نمی شود و با توجه به استعداد و اخلاص و علاقه ای که برای جستجوی پیکر شهدا دارد، این جستجو 25 سال طول می کشد.

علیرضا گل محمدی در دوران جوانی، نفر وسط ایستاده پایان دادن به انتظار خانواده شهدای مفقود کار تفحص شهدا آن هم در مناطقی که بعد از گذشت سال ها هنوز هم انفجار مین در آن رخ می دهد، خیلی دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ای که 1500 شهید را پیدا کرد/ جیبی پر از دلار و تحمل 2 روز گرسنگی!

فرمانده ای که 1500 شهید را پیدا کرد/ جیبی پر از دلار و تحمل 2 روز گرسنگی!