مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-19سياسي

چهره ای متفاوت در انتظار شهر محمودآباد برای نوروز 1401


با توجه به کارهایی که طی این 6 ماه در شهرداری انجام یافته و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر و نماینده مردم این شهرستان در مجلس با اجرای 13 پروژه کلانی که در دست داریم شهروندان در نوروز 1401 شاهد یک چهره متفاوتی از شهر محمودآباد خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان محمودآباد به همراه ولی الله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و شهردار محمودآباد از 13 پروژه در دست اجرای شهرداری محمودآباد که تا نوروز 1401 به بهره برداری می رسد بازدید کردند.

مهدی اختیاری شهردار شهر ساحلی محمودآباد در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگاران هدف از این بازدید را بررسی پروژه های زیرساختی که دور از چشم شهروندان اجرا می شود عنوان و اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که در کشور ما وجود دارد امیدوارم بتوانیم هرچند اندک کمک شایانی به شهروندان و شهر داشته باشیم.

وی افزود: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند و از مطالبات خبرنگاران و اصحاب رسانه استقبال می کنیم و سعی ما بر این است تا در راستای حل معضلات حاکم بر شهر گام برداریم.

اختیاری خاطرنشان کرد: از  زحمات مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به دلیل تخصیص بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره ای متفاوت در انتظار شهر محمودآباد برای نوروز 1401

چهره ای متفاوت در انتظار شهر محمودآباد برای نوروز 1401