مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-19سياسي

فعالیت های پژوهشی شهرداری تهران ساماندهی می شود


رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در جلسه ای با شهردار منطقه 13، سه رویکرد مهم این مرکز در زمینه دانش محور نمودن و کاربردی کردن طرح ها و پروژه ها را تشریح کرد.

- ، جلسه شورای معاونان منطقه 13 و صد و شصت و هفتمین جلسه شورای پژوهش و نوآوری مناطق 22 شهرداری تهران به میزبانی منطقه، با حضور محمد رییسی، رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و هیأت همراه، شهردار منطقه، جمعی از معاونین و مدیران در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد.

رییسی با بیان اینکه این مرکز به عنوان بازوی فکری و پژوهشی شهرداری تهران سه رویکرد جدید را با توجه به سیاست های مدیریت ارشد شهرداری تهران دنبال می کند، گفت: یکی از این رویکردها، رویکرد تمدنی است که در راستای اهداف شهرداری تهران و در قالب توجه به آموزه های آیینی و استفاده از ظرفیت های بومی پیگیری می شود.

وی فعال سازی ظرفیت نخبگان در قالب هیأت اندیشه ورز را از دیگر رویکردهای مرکز مطالعات و برنامه شهر تهران برشمرد و افزود: در نظر داریم با راه اندازی شبکه ای از نخبگان در مناطق شهر تهران به عنوان بازوی اجرایی این مرکز، شهر تهران را با استفاده از این پتانسیل اداره کنیم، چرا که بعضی مواقع مجموعه مدیریت شهری درگیر مسائل اجرایی می شود و نخبگان می توانند در زمینه فکری با نقد عملکرد شهرداری، گوشزد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های پژوهشی شهرداری تهران ساماندهی می شود

فعالیت های پژوهشی شهرداری تهران ساماندهی می شود