مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-19اقتصادي

62 درصد شبکه فشار ضعیف هوایی برق کردستان اصلاح و بهسازی شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه 5 شهر استان عاری از شبکه سیم مسی هستند، افزود: تاکنون 3500 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی در استان اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

- هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: طول شبکه فشار ضعیف هوایی استان کردستان 5700 کیلومتر است که تاکنون قریب به 3500 کیلومتر آن اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه شبکه فشار ضعیف هوایی در بخش شهری شهرستان های دیواندره، دهگلان، سروآباد و سنندج شمالی اصلاح و بهسازی شده است، افزود: کامیاران اولین شهرستان استان است که شبکه برق آن به طور کامل اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی با عنوان اینکه تا پایان خرداد سال آینده شبکه فشار ضعیف هوایی امور برق جنوب شهرستان سنندج در بخش شهری و روستایی نیز اصلاح، بهسازی و تبدیل به کابل خودنگهدار خواهد شد، اظهار داشت: مقرر است تا پایان شهریورماه سال 1401 کل شبکه فشار ضعیف هوایی در دو بخش شهری و روستایی استان به کابل خودنگهدار تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افزود: امسال تاکنون بیش از 1033 کیلومتر شبکه در نقاط مختلف استان اصلاح، بهسازی و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است که 611 کیلوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 درصد شبکه فشار ضعیف هوایی برق کردستان اصلاح و بهسازی شد

62 درصد شبکه فشار ضعیف هوایی برق کردستان اصلاح و بهسازی شد