مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-19سياسي

یک توصیه استخدامی به ایثارگران واجد شرایط و مشمول سهمیه


مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز ثبت نام نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

- مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز ثبت نام نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسن زاده با اعلام این خبر توضیح داد: با توجه به آغاز ثبت نام نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و وزارت آموزش و پرورش، ایثارگران واجد شرایط و مشمول سهمیه مجازند نسبت به ثبت نام خود جهت بهره مندی از سهمیه استخدامی در دستگاه های ذی ربط اقدام کنند.

وی افزود: تمام ایثارگران واجد شرایط و مشمول سهمیه می توانند نسبت به ثبت نام خود با رعایت نکات مندرج در دفترچه راهنمای آزمون تا پایان تاریخ ثبت نام آزمون اقدام کنند.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نکات لازم که ایثارگران باید در ثبت نام مدنظر داشته باشند، گفت: ایثارگران برای بهره مندی از سهمیه استخدامی حداقل 25 درصد و 5 درصد باید الزاماً از شغل محل های مختص به گروه ایثارگری خود استفاده کرده و وضعیت شغلی آنان در سیستم سجایا شاغل ثبت نشده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک توصیه استخدامی به ایثارگران واجد شرایط و مشمول سهمیه

یک توصیه استخدامی به ایثارگران واجد شرایط و مشمول سهمیه