مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-19سياسي

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خطر اُمیکرون را جــدی بگیرند


معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم استان خطر اُمیکرون را جــدی بگیرند، نسبت به عادی انگاری و غالب شدن سویه اُمیکرون در استان هشدار داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم استان خطر اُمیکرون را جــدی بگیرند، نسبت به عادی انگاری و غالب شدن سویه اُمیکرون در استان هشدار داد.

سیدجواد هاشمی مهر در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: در راستای کاهش بیماری امیکرون تشریح، تبیین و اجرای مصوبات ملی و استانی مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی به ضرورت اجرای دقیق تر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات، تاکید و اظهارکرد: با توجه به شیوع گسترده سویه ششم کرونا با نام اُمیکرون از مردم عزیز استان تقاضا داریم که هر چه سریع تر نسبت به تزریق دوز سوم واکسن، اقدام کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اثرگذاری رسانه در آگاهی بخشی به مردم در خصوص امیکرون را مهم دانست و تصریح کرد: طبق پیش بینی های ستاد مقابله با کرونای استان و ستاد ملی، این سویه شدت می گیرد.

هاشمی مهر به تبیین مخاطرات سویه اُمیکرون به مردم تاکید و تصریح کرد: مسئولان مربوطه در حوزه های مختلف برای آگاهی بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خطر اُمیکرون را جــدی بگیرند

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خطر اُمیکرون را جــدی بگیرند