مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-19فرهنگي

فراخوان ارسال آثار به سمپوزیوم دانشجویی علوم اجتماعی


چهارمین دوره سمپوزیوم دانشجویی علوم اجتماعی ایران به همت اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علوم اجتماعی کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمپوزیومِ دانشجویی علوم اجتماعی که از سال 1396 توسط اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علوم اجتماعی کشور برگزار می شود، در بهار و تابستان 1401 و با محوریت اندیشه انتقادی معاصر برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای حضور در این سمپوزیوم می توانند چکیده آثار خود را در قالب های مقاله، جستار، مرورهای انتقادی، متن علمی-ترویجی، متن علمی- پژوهشی، روایت چندرسانه ای، عکس، مستند اجتماعی و فیلم تا 15 اسفندماه 1400 به ایمیل symposium.

socialunion@gmail.

com ارسال کنند.

اندیشه سیاسی و اجتماعی انتقادی پیرامون مدرسه و دانشگاه، مطالعات انتقادی شهری و محیط زیست، تاریخ و حیات فرودستان، علوم اجتماعی و شبکه های اجتماعی و خاورمیانه و چالشهای افغانستان نیز موضوعات پیشنهادی دبیرخانه این سمپوزیوم است.

زمان اعلام آثار پذیرفته شده توسط شورای علمی 20 اسفندماه است.

همچنین در فراخوان اتحادیه انجمن های دانشجویی علوم اجتماعی، مهلت ارسال اثر اولیه، 30 فروردین 1401 و مهلت ارسال اصل اثر نیز 20 اردیبهشت 1401 ذکر شده است.

این سمپوزیوم بهار و تابستان 1401 به میزبانی دانشگاه تهران و با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دانشگاه تهران و سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارسال آثار به سمپوزیوم دانشجویی علوم اجتماعی

فراخوان ارسال آثار به سمپوزیوم دانشجویی علوم اجتماعی