مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-19بين الملل

صدراعظم آلمان: به رغم اختلاف در اصول امنیتی خواهان مذاکره با روسیه هستیم


صدر اعظم آلمان امروز(شنبه) در نشست امنیتی مونیخ گفت که عضویت اوکراین در ناتو در حال حاضر در دستور کار نیست و در آینده نزدیک نیز اتفاق نخواهد افتاد - صدر اعظم آلمان امروز(شنبه) در نشست امنیتی مونیخ گفت که عضویت اوکراین در ناتو در حال حاضر در دستور کار نیست و در آینده نزدیک نیز اتفاق نخواهد افتاد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان: مشکل این است که عضویت اوکراین در ناتو در دستور کار نیست و در آینده قابل پیش بینی اتفاق نمی افتد.

وی با اشاره به حمایت مالی آلمان از اوکراین تاکید کرد که کشورش به محدودیت های صادرات تسلیحات پایبند است که برلین را از صادرات تسلیحات تهاجمی به کی یف باز می دارد شولتس تاکید کرد: ما مدت هاست که به محدودیت های صادرات تسلیحات پایبند بوده ایم و نمی توانیم سلاح های تهاجمی را به اوکراین یا هر کشور دیگری عرضه کنیم.

وی افزود: ما به طرق مختلف از اوکراین حمایت کرده ایم و بزرگترین حامی مالی آن هستیم و برای بازگرداندن ثبات اقتصادی به کی یف به این کار ادامه خواهیم داد .

صدراعظم آلمان گفت، علیرغم اختلاف نظر در مسائل امنیتی، گفتگو با روسیه لازم است.

شولتس تاکید کرد: بحث اختلافات چیزی است که منجر به مذاکرات می شود، هر کسی که اینجا است نمی تواند پیش بینی کند که چه اتفاقی می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدراعظم آلمان: به رغم اختلاف در اصول امنیتی خواهان مذاکره با روسیه هستیم

صدراعظم آلمان: به رغم اختلاف در اصول امنیتی خواهان مذاکره با روسیه هستیم