مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-19سياسي

سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند


سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش آبادانی کیش را مرهون تلاش های بی وقفه سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و مردم برشمرد و آنها را رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی دانست.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی سرپرست این سازمان در نشستی با حضور محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، احمد جمالی معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی همچنین برخی از معاونان و مدیران سازمان در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد بیان داشت: تبدیل جزیره کیش به نگینی در صنعت گردشگری کشور، مرهون زحمات و تلاش های فعالان اقتصادی و مردم با فرهنگ این منطقه است.

محمدرضا لواسانی ضمن خرسندی از برگزاری نشست با نمایندگان کارآفرینان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کیش افزود: سابقه بالای سرمایه گذاران و تلاش های اقتصادی آنان در جزیره کیش نشان دهنده ریسک پذیری در حوزه سرمایه گذاری است و این افراد با سرمایه و نبوغ خود سال ها در شرایط سخت تمام توان و تلاش خود را به کار گرفتند تا کیش، امروز در بسیاری از موضوعات افتخار آفرین باشد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کیش را رزمندگان واقعی خط مقدم جنگ اقتصادی برشمرد و تصریح کرد: این افراد با عشق و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند