مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-19اقتصادي

رعایت پروتکلهای بهداشتی در ادارات، بازار و سطح جامعه کم شده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت پروتکلهای بهداشتی در ادارات، بازار و درسطح جامعه کم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنقش مهمی در جلوگیری از امیکرون دارد، تصریح کرد: کاهش ابتلاء، کاهش بستری ها و کاهش فوتی ها با تزریق دز سوم واکسن کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی میسر است.

هاشمی مهر اظهار داشت: رنگ بندی برخی ازشهرستان ها از لحاظ وضعیت کرونایی تغییر کرده و با توجه به اینکه علائم امیکرون به سرماخوردگی خیلی شبیه است، خانواده ها به خصوص والدین دانش آموزان هرگونه علائم سرما خوردگی را جدی بگیرند.

وی افزود: اجرای دقیق تر شیوه نامه های بهداشتی و اعمال کنترل های هوشمند برای مقابله با روند افزایشی همه گیری کرونا ضروری بوده و باید نظارت دقیق برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی انجام شود.

هاشمی مهر با بیان اینکه در راستای کاهش بیماری امیکرون تشریح و تبیین و اجرای مصوبات ملی و استانی مورد توجه جدی قرار بگیرد، گفت: اجرای دقیق تر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات، الزامی بوده و با توجه به شیوع گسترده سویه اُمیکرون از مردم عزیز استان تقاضا داریم که هر چه سریع تر نسبت به تزریق دوز سوم واکسن، اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکلهای بهداشتی در ادارات، بازار و سطح جامعه کم شده است

رعایت پروتکلهای بهداشتی در ادارات، بازار و سطح جامعه کم شده است