مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-19دانش

فراخوان گرنت تحقیقاتی «شمس تبریزی» مشترک ایران و ترکیه منتشر شد


مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد) به صورت مشترک با سازمان پژوهش های علمی و فناوری ترکیه (TUBİTAK) گرنت مشترک تحقیقاتی «شمس تبریزی» ارائه می کنند.

- به نقل از موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (NIMAD)، سومین فراخوان ط رح های مشترک جمهوری اسلامی ایران– جمهوری ترکیه در قالب همکاری سازمان پژوهش های علمی و فناوری ترکیه (TUBİTAK) و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (MSRT) اعلام شد.

این فراخوان به دنبال برگزاری موفقیت آمیز فراخوان اول و دوم طرح های پژوهشی ایران و کشور ترکیه در سال 2019 و 2020 بنا به اعلام رضایتمندی طرفین بویژه با درخواست توبیتاک اعلام می شود.

فراخوان اول بر اساس تفاهمنامه همکاری بین شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه (TUBİTAK) و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (MSRT) و با استقبال قابل توجه پژوهشگران دو کشور اجرا شد که در قالب این برنامه تعداد 42 طرح بعد از تایید نهایی توسط داوران هر دو طرف معرفی و مورد حمایت قرار گرفت.

در فراخوان دوم موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (NIMAD) به نمایندگی از وزارت بهداشت جهت حمایت از طرح های منتخب حوزه علوم پزشکی به این فراخوان پیوست تا زمینه های همکاری های علمی و پژوهشی متقابل پژوهشگران دو کشور را در حوزه های علوم پزشکی، درمان و بهداشت و نیز امکان ایجاد یک همکاری متقابل سه جانبه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان گرنت تحقیقاتی «شمس تبریزی» مشترک ایران و ترکیه منتشر شد

فراخوان گرنت تحقیقاتی «شمس تبریزی» مشترک ایران و ترکیه منتشر شد