مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-19سياسي

سند مالکیت تک برگ اراضی ملی برای4500 هکتار اراضی سمنان صادر شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان گفت: سند مالکیت تک برگ اراضی ملی برای چهار هزار و 500 هکتار از این شهرستان به نفع دولت صادر شده است.

- ، معصومه منظمی ظهر شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی منابع طبیعی شهرستان سمنان با بیان اینکه سند مالکیت تک برگ اراضی ملی برای چهار هزار و 500 هکتار از این شهرستان به نفع دولت صادر شده است، تاکید کرد: رفع بسیاری از مشکلات ثبتی و جلوگیری از تصرف و تعرض به اراضی ملی و زمین خواری هدف این ثبت سند است.

وی با بیان اینکه این اسناد همچنین با جعل اسناد نیز مقابله خواهد کرد، افزود: اسناد صادر شده فوق مربوط به 19 پلاک ثبتی موسوم به میان جاده، دوزهیر، قبره، حاج گزوار، وردیمک، حسن آباد، چشمه کبوده، مهرنو، تنگه حسین، گودچال، بیورده، قاسم آباد، سولاخور کوچک، جنوبی خوشنیان، ترخستان، تنگی (سنگی)، جلیلان، خلیلان و قاسم آباد شهرستان سمنان است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان با بیان اینکه اخذ سند اراضی ملی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان انجام می گیرد، ابراز داشت: تداوم همکاری شوراهای اسلامی روستاها، مرتع داران و بهره برداران منابع طبیعی، همیاران طبیعت در تحقق صد درصدی صدور کاداستر و سندهای تک برگی اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مالکیت تک برگ اراضی ملی برای4500 هکتار اراضی سمنان صادر شد

سند مالکیت تک برگ اراضی ملی برای4500 هکتار اراضی سمنان صادر شد