مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-19اقتصادي

درآمد تاسف بار مردم گلستان در سال/ قاطعانه به موضوع تسهیلات بانکی وارد می شوم


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: درآمد سالانه یک خانواده در استان گلستان 28 میلیون و 500 هزار تومان است در حالی که میانگین کشوری 59 میلیون و 900 هزار تومان است که یک فاجعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد دهنوی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار کرد: آنچه دولت سیزدهم در احکام مسوولیتی و سیاست های کلان به آن تاکید دارد موضوع مبارزه با فساد و توجه به مزیت های استان ها است.

وی ادامه داد: در استان گلستان موضوع روستا ها و مزیت های تجارتی استان از جمله مسائلی است که اگر می خواهیم جهش اقتصادی در استان اتفاق بیافتد باید به این دو موضوع به صورت ویژه توجه کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: 75 درصد جمعیت ساکن در روستاهای استان در پنج دهک پایین قرار دارند و یا جزء اقشار آسیب پذیر یا در معرض آسیب هستند در حالی که نزدیک به 50 درصد جمعیت استان گلستان را جمعیت روستایی تشکیل می دهد.

دهنوی با اشاره به وضعیت تولید ناخالص در شهرها و روستاهای استان، بیان کرد: اگر می خواهیم وضعیت درآمد و اقتصاد خانواره در گلستان افزایش یابد هدف را نباید افزایش تولید ناخالص بگذاریم، گرچه که این یک هدف میانی است اما نگاه ما باید افزایش سرانه درآمدی خانوار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد تاسف بار مردم گلستان در سال/ قاطعانه به موضوع تسهیلات بانکی وارد می شوم

درآمد تاسف بار مردم گلستان در سال/ قاطعانه به موضوع تسهیلات بانکی وارد می شوم