مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-19ورزشي

تعاونی سهامی عام؛ قالب مناسب واگذاری سهام سرخابی ها


رییس اتاق تعاون ایران تشکیل تعاونی سهامی عام را قالب مناسبی برای واگذاری سهام باشگاه های پرسپولیس و استقلال عنوان کرد و گفت: تأسیس تعاونی سهامی عام می تواند فصل جدیدی را در روند گسترش سهم تعاونی ها در اقتصاد کشور به صورت عام و جمع سپاری مالکیت در باشگاه .

- رییس اتاق تعاون ایران تشکیل تعاونی سهامی عام را قالب مناسبی برای واگذاری سهام باشگاه های پرسپولیس و استقلال عنوان کرد و گفت: تأسیس تعاونی سهامی عام می تواند فصل جدیدی را در روند گسترش سهم تعاونی ها در اقتصاد کشور به صورت عام و جمع سپاری مالکیت در باشگاه های فوتبال پرسپولیس و استقلال به طور خاص به همراه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن عبداللهی در تایید سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه مبنی بر اینکه سهام استقلال و پرسپولیس باید در اختیار هواداران آن ها باشد و برای خرید سهام نیز محدودیت ایجاد شود و برخی از باشگاه های بزرگ دنیا به صورت تعاونی اداره می شود.

این اقدام راه را برای حضور و مشارکت مردم در عرصه ورزشی هموار و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.

بیان داشت: ماهیت تعاونی ها به شکلی است که بسیاری از مشکلات غیر تعاونی را نخواهد داشت و امکان عضویت همه طرفداران، پیشکسوتان و علاقمندان این تیم ها در تعاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی سهامی عام؛ قالب مناسب واگذاری سهام سرخابی ها

تعاونی سهامی عام؛ قالب مناسب واگذاری سهام سرخابی ها