مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-19سياسي

کدام مدارس شهرستان های استان مرکزی غیر حضوری شدند؟


بنا بر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا کلیه کلاس های درس در دوره های ابتدایی و متوسطه اول و پایه های دهم و یازدهم در دوره متوسطه دوم در مناطق شهری استان مرکزی به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک در پی شیوع سویه جدید ویروس کرونا تصمیم گیری در خصوص نحوه فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس استان از روز یکشنبه اول اسفند ماه لغایت پایان هفته بنا بر مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا مشخص شد.

کلیه کلاس های درس در دوره های ابتدایی و متوسطه اول و پایه های دهم و یازدهم در دوره متوسطه دوم در مناطق شهری استان مرکزی به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار می شوند.

کلاس های درس در مناطق روستایی استان با توجه به شرایط موجود و جلوگیری از بازماندن دانش آموزان از فرصت های آموزشی ضمن رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و هماهنگی با هیات سه نفره به صورت حضوری برگزار می شود.

کلیه کلاس های درس در پایه دوازدهم در سطح استان و کلاس های کارگاهی در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش اعم از شهری و روستایی نیز تا پایان هفته جاری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

حضور عوامل اجرایی به منظور نظارت بر امر آموزش غیرحضوری در ایام مذکور در مدارس الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مدارس شهرستان های استان مرکزی غیر حضوری شدند؟

کدام مدارس شهرستان های استان مرکزی غیر حضوری شدند؟