مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-19پزشكي

ذخیره خون اصفهان به کمتر از 3 روز رسید


مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان ذخیره فعلی خون در استان را کمتر از 3 روز اعلام و از شهروندان دعوت کرد با مراجعه به مراکز انتقال خون، - یاری گر بیماران و نیازمندان خون باشند.

لطفعلی جعفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس استانداردهای سازمان انتقال خون، میزان ذخیره خون باید بیش از 7 روز باشد، درحالی که اکنون ذخیره خون استان کمتر از 3 روز است.

وی از شهروندان درخواست می کنیم در روزهای پایانی سال بیماران و نیازمندان خون و فرآورده های خونی را فراموش نکنند و با مراجعه به مراکز اهدای خون، خون خود را اهدا کنند تا بتوانیم پاسخگوی نیاز بیماران و مراکز درمانی باشیم.

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان با بیان اینکه اکنون به تمام گروه های خون نیاز داریم، گفت: از میان گروه های خونی به O منفی، A مثبت و B منفی بیشتر نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه هر سال در فصل زمستان و در روزهای پایانی سال که مردم بیشتر مشغول برنامه ریزی برای عید نوروز هستند میزان مراجعه برای اهدای خون کاهش پیدا می کند، گفت: با توجه به کاهش ذخایر خون با صدور فراخوان از شهروندان دعوت می کنیم برای اهدای خون مراجعه کنند.

جعفری خاطرنشان کرد: مرکز انتقال خون میدان خواجو هر روز از شنبه تا پنجشنبه از 7 و نیم صبح تا 6 و نیم بعدازظهر به صورت یکسره دایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره خون اصفهان به کمتر از 3 روز رسید

ذخیره خون اصفهان به کمتر از 3 روز رسید