مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-19سياسي

رفع همه تحریم های ناهمخوان با «برجام» ضروری است/ لزوم توجه به خطوط قرمز ایران


وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت رفع همه تحریم های ناهمخوان با «برجام» و لزوم توجه به رعایت خطوط قرمز کشورمان در روند مذاکرات تاکید کرد.

- ، حسین امیر عبداللهیان در حاشیه در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ، با ووپکه هوکسترا وزیر امور خارجه هلند دیدار و در خصوص وضعیت روابط دوجانبه و برخی مسائل مورد اهتمام مشترک گفتگو و رایزنی کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار بر لزوم تلاش دو کشور برای نزدیک تر کردن دیدگاه های تهران و آمستردام و اجرایی شدن توافقات فیمابین برای توسعه و گسترش بیش از پیش روابط تاکید کرد.

وی با تشریح آخرین وضعیت روند مذکرات رفع تحریم های کشورمان در وین و تبادل نظر با همتای هلندی خود در این خصوص، بر موضع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ضرورت رفع همه تحریم های ناهمخوان با برجام و لزوم توجه به رعایت خطوط قرمز کشورمان در روند مذاکرات تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در مورد وضعیت افغانستان و اولویت کمک های انسانی و رسیدگی به وضعیت آورگان و پناهجویان افغانستانی، بر لزوم عمل جامعه جهانی به وظایف خود در قبال این کشور تاکید کرد.

امیرعبداللهیان همچنین با اشاره به وضعیت بغرنج یمن و در حال خارج شدن این وضعیت از کنترل، تاکید کرد: این وضعیت به هیچ وجه به نفع کشورهای منطقه نیست و ضروری است همه کشورها با مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع همه تحریم های ناهمخوان با «برجام» ضروری است/ لزوم توجه به خطوط قرمز ایران

رفع همه تحریم های ناهمخوان با «برجام» ضروری است/ لزوم توجه به خطوط قرمز ایران