مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-19اقتصادي

رفع موانع پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به وجود برخی موانع در تسهیلات پرداخت 200میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی، گفت: با هماهنگی های انجام شده و تأکید رییس جمهور این موانع برطرف شده است.

- ، اکبر نیکزاد پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از برخی روستاهای شهرستان شفت در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بازنگری طرح هادی و رفع مشکل مسکن جوانان روستاها بود، اظهار کرد: رفع دغدغه مسکن در سطح روستاها مهم ترین وظیفه ما است.

وی با بیان اینکه در کنار ایجاد بسترهای لازم برای ساخت مسکن روستایی برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی نیز تأکید شده است، افزود: هماهنگی های خوبی نیز برای بازنگری طرح های روستاها ایجاد شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در بازدید از برخی روستاهای شفت مقرر شد مشکل مسکن جوانان این روستاها برطرف شود، گفت: در بعضی از روستاها با توجه موانع موجود راهکاری جز ساخت واحدهای مسکونی دو طبقه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در ساخت این ساختمان های دو طبقه دو فقره تسهیلات مسکن روستایی پرداخت می شود، ادامه داد: 200 میلیون تومان تسهیلات برای ساخت مسکن روستایی در 25 آبان ماه امسال در جلسه شورای عالی مسکن مصوب شده که به صورت سفته زنجیره ای سه نفره با بازپرداخت 20 ساله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی

رفع موانع پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی