مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-19سياسي

تأکید امیرعبداللهیان بر ضرورت رفع همه تحریم های ناهمخوان با برجام


وزیر امور خارجه در دیدار با همتای هلندی در مونیخ بر ضرورت رفع همه تحریم های ناهمخوان با برجام و لزوم توجه به رعایت خطوط قرمز ایران در روند مذاکرات جاری در وین تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در مونیخ حضور دارد، در حاشیه پنجاه و هشتمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ و در ادامه رایزنی ها با مقامات شرکت کننده، دیروز (جمعه) 29 بهمن ماه با ووپکه هوکسترا وزیر امور خارجه هلند دیدار و در خصوص وضعیت روابط دوجانبه و برخی مسائل مورد اهتمام مشترک به بحث و رایزنی پرداخت.

  امیرعبداللهیان در این دیدار بر لزوم تلاش دو کشور برای نزدیک تر کردن دیدگاه های ایران و هلند و اجرایی شدن توافقات فیمابین برای توسعه و گسترش بیش از پیش روابط تأکید کرد.

  * ضرورت رفع همه تحریم های ناهمخوان با برجام و لزوم توجه به رعایت خطوط قرمز ایران رییس دستگاه دیپلماسی همچنین به تشریح آخرین وضعیت روند مذکرات رفع تحریم ها در وین پرداخت و ضمن تبادل نظر با همتای هلندی خود در این خصوص، بر موضع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ضرورت رفع همه تحریم های ناهمخوان با برجام و لزوم توجه به رعایت خطوط قرمز کشورمان در روند مذاکرات جاری در وین تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امیرعبداللهیان بر ضرورت رفع همه تحریم های ناهمخوان با برجام

تأکید امیرعبداللهیان بر ضرورت رفع همه تحریم های ناهمخوان با برجام