مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-19پزشكي

افزایش 10 برابری مراجعه به مراکز درمانی در خوزستان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حال حاضر سیر مراجعات به مراکز درمانی افزایش یافته به گونه ای که نسبت به قبل از شروع پیک، 10 برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمدحسین سرمست امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه اکنون بیشتر بیماران به صورت سرپایی در بخش تریاژ درمان می شوند و در منزل به درمان خود ادامه می دهند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته هفت هزار مراجعه کننده به مراکز درمانی داشتیم که 6 هزار و 800 نفر به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 98 بیمار بستری داشتیم، گفت: در حال حاضر سیر مراجعات به مراکز درمانی افزایش یافته به گونه ای که نسبت به قبل از شروع پیک، 10 برابر شده است.

محمدحسین سرمست تصریح کرد: در حال حاضر 820 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 560 نفر در بخش های عادی و 262 نفر در بخش های ویژه تحت مراقبت هستند.

وی بیان کرد: همچنین اکنون 57 بیمار اینتوبه ای در استان داریم که باید مراقبت های لازم از آنها انجام شود.

سرمست گفت: لازم است که مدیران ارشد استان علاوه بر تامین تجهیزات، از مجموعه کادر بهداشت و درمان که شبانه روزی در حال تلاش هستند حمایت روحی و کلامی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری مراجعه به مراکز درمانی در خوزستان

افزایش 10 برابری مراجعه به مراکز درمانی در خوزستان