مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-19پزشكي

فعالیت آموزشی قابل تعطیل شدن نیست / وقوع 62 درصد موارد ابتلا در دورهمی ها


استاندار خوزستان با تاکید بر تداوم فعالیت های آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی گفت: فعالیت های آموزشی قابل تعطیل شدن نیست و باید تداوم یابد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با تاکید بر تداوم فعالیت های آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی گفت: فعالیت های آموزشی قابل تعطیل شدن نیست و باید تداوم یابد.

صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (30 بهمن ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع سویه اُمیکرون، تعداد مبتلایان به بیماری افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بر اساس بررسی های انجام شده از مبتلایان، 62 درصد موارد ابتلا به کرونا در دورهمی های خانوادگی رخ داده است بنابراین از مردم می خواهیم در شرایط کنونی دورهمی های خانوادگی را لغو و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا از پیک اُمیکرون عبور کنیم.

استاندار خوزستان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت هوشمند در بازار و مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی می تواند موجب سرعت بخشی به بهبهود شرایط شود و به تدریج بیماری از ایران و جهان رخت ببندد و فعالیت های جامعه عادی شود.

وی با تاکید بر تداوم فعالیت های آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی بیان کرد: فعالیت های آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت آموزشی قابل تعطیل شدن نیست / وقوع 62 درصد موارد ابتلا در دورهمی ها

فعالیت آموزشی قابل تعطیل شدن نیست / وقوع 62 درصد موارد ابتلا در دورهمی ها