مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-19اقتصادي

36 درصد از جمعیت روستایی و عشایری خراسان شمالی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستایی


رییس بیمه اجتماعی روستایی و عشایری خراسان شمالی گفت: در حال حاضر فقط 36 درصد از جمعیت روستایی مشمول عشایری و روستایی در این استان تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس بیمه اجتماعی روستایی و عشایری خراسان شمالی گفت: در حال حاضر فقط 36 درصد از جمعیت روستایی مشمول عشایری و روستایی در این استان تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

محمدرضا غلامزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در این استان 180 هزار نفر از جمعیت روستایی و عشایری خراسان شمالی که در فاصله سنی 18 تا 57 سال قرار دارند مشمول تحت پوشش قرار گرفتن این بیمه هستند که تاکنون 67 هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته اند.

وی افزود: زمانی که این صندوق راه اندازی شد پیش بینی می شد که طی پنج سال تمامی جمعیت عشایری و روستایی مشمول، تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند اما این هدف محقق نشد.

غلامزاده ادامه داد: عدم شناخت جمعیت روستایی و عشایری از این بیمه شاید یکی از عللی بوده که تاکنون سبب شده تا تمامی افراد تحت پوشش قرار نگیرند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر در برخی از خانواده ها دو تا سه نفر مشمول تحت پوشش قرار گرفتن بیمه هستند اما هنوز این امر در میان خانواده ها فرهنگ سازی نشده است که هر نفر از اعضای خانواده می تواند بیمه داشته باشد و از مزایا و حقوق آن استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 درصد از جمعیت روستایی و عشایری خراسان شمالی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستایی

36 درصد از جمعیت روستایی و عشایری خراسان شمالی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستایی