مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-19بين الملل

گزارش های تازه از زندان های کره شمالی


طبق گزارش ها هزاران زندانی کره شمالی اخیرا در جریان یک حکم عفو آزاد شدند؛ اقدامی که مجددا توجهات را به شرایط وخیم در سیستم کیفری این کشور جلب می کند.

- طبق گزارش ها هزاران زندانی کره شمالی اخیرا در جریان یک حکم عفو آزاد شدند؛ اقدامی که مجددا توجهات را به شرایط وخیم در سیستم کیفری این کشور جلب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رادیو آزاد آسیا گزارش داد که این آزادی جمعی زندانیان جرائم خرد بخشی از جشن ملی به مناسبت هشتادومین سالروز تولد کیم جونگ-ایل، پدر کیم جونگ-اون، حاکم کنونی کره شمالی بود.

این روز به عنوان روز ستاره درخشان معروف است و گفته می شود که عفو امسال در مقیاس بزرگی انجام شده که اجازه می دهد مطبوعات از آن به عنوان نمایش وسیع گذشت کیم جونگ اون یاد کنند.

با این حال منابع اعلام کردند که برخی از زندانیان به سختی می توانستند از آزادی تازه به دست آمده خود لذت ببرند چرا که زندگی در زندان آنقدر ظالمانه بود که آنها در آستانه مرگ بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبسایت دیلی تلگراف، یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، گفت: همه از دیدن این زندانیان که دچار سوءتغذیه شدید بودند و به سختی می توانستند راه بروند، متعجب و شوکه شدند.

برخی از این زندانیان به هیچ وجه قادر به حرکت نبودند و به همین خاطر خانواده هایشان مجبور شدند آنها را با برانکارد به خانه بب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش های تازه از زندان های کره شمالی

گزارش های تازه از زندان های کره شمالی