مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-19سياسي

تولید 8 محصول استراتژیک توسط فرزند مددجوی کرمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، این فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کرمان متولد سال 1368 و دارای مدرک دکتری شیمی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است که توانسته با وجود مشکلات اقتصادی مدارج بالای علمی را طی کند و امروزه به عنوان یک کارآفرین موفق زمینه اشتغال 12 نفر از افراد نیازمند جویای کار را فراهم کند.

وی در خصوص نحوه آغاز فعالیتش در این حوزه می گوید: پس از اتمام تحصیلاتم بر حسب علاقه ای که داشتم کارم را متناسب با تخصص دانشگاهی ام آغاز کردم و در مرحله نخست یک واحد تولید مواد استراتژیک در استان راه اندازی کردم.

این جوان کارآفرین و موفق ادامه می دهد: پس از تلاش و کوشش و با دریافت تسهیلات ازجمله تسهیلات قرض الحسنه از کمیته امداد واحد تولید دوم را نیز راه اندازی کردم و هم اکنون روزانه چهار تن انواع مواد صنعتی و استراتژیک تولید و به جز استان کرمان به استان های دیگر نیز ارسال می کنم.

این کارآفرین موفق که هم اکنون به عنوان یک مخترع، پژوهشگر، کارآفرین در زمینه های تولید مواد استراتژیک فعالیت دارد می گوید: شرکت های تولیدی ما جزء شرکت های دانش بنیان هستند و شرکت ما تنها شرکت دانش بنیان زیر نظر کمیته امداد استان کرمان است.

این فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه به دنبال راه اندازی واحد تولید سوم هستم می اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 8 محصول استراتژیک توسط فرزند مددجوی کرمانی

تولید 8 محصول استراتژیک توسط فرزند مددجوی کرمانی