مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-19اجتماعي

به ازای هر 4 دانش آموز، یک نفر مبتلا به «چاقی» و «اضافه وزن»


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: طی هشت سال گذشته نرخ «چاقی» دانش آموزان رشد داشته و به ازای هر چهار دانش آموز یک دانش آموز مبتلا به چاقی و اضافه وزن است و از حیث ورزش و چاقی خانواده ها، - به ازای هر 4 دانش آموز، یک نفر مبتلا به چاقی و اضافه وزن معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: طی هشت سال گذشته نرخ چاقی دانش آموزان رشد داشته و به ازای هر چهار دانش آموز یک دانش آموز مبتلا به چاقی و اضافه وزن است و از حیث ورزش و چاقی خانواده ها، بیش از 65 درصد مادران مبتلا به چاقی و اضافه وزن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق ستاری فرد با اشاره به سیاست دولت که دولت مردمی، مردم سازی و مردم محوری همه برنامه ها است اظهار کرد: در وزارت آموزش وپرورش به دنبال عملیاتی کردن این رویکرد بودیم و در گام اول به سمت آزادسازی مجموعه های ورزشی رفتیم.

وی افزود: حدود 4000 اماکن ورزشی داریم که این ظرفیت را دارند تا برای استفاده در اختیار دانش آموزان و خانواده شان قرار دهیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش بابیان اینکه به دنبال یک چرخش تحولی از اختصاصی سازی به سمت مردمی سازی و با رویکرد عدالت محوری هستیم گفت: وزارت آموزش وپرورش مولد سرمایه اجتماعی است و ما از خودمان شروع کردیم و اماکن متعلق به وزارت آموزش و پرورش را در اختیار خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ازای هر 4 دانش آموز، یک نفر مبتلا به «چاقی» و «اضافه وزن»

به ازای هر 4 دانش آموز، یک نفر مبتلا به «چاقی» و «اضافه وزن»